جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۲۹:۳۰

رقابت شرکت‌های روسی در مزایده ٢ حوزه گازی

باشگاه خبری فراساحل: شرکت‌های روسی لوک اویل، گازپروم و روسنفت وارد مزایده در ٢ حوزه نفت و گاز شده‌اند. به گزارش پایگاه خبری نچرال گس یوروپ، چند شرکت نفتی روس در  مزایده دو حوزه نفت و گاز در منطقه خود گردان ننتسیا (Nenets Autonomous District) شرکت کردند. گزارش‌ها حاکی است که لوک اویل در کنار دیگر شرکت‌های روسی انرژی گازپروم و روسنفت (Rosneft) وارد مزایده در دو منطقه لایاوژسکو (Layavozhskoye) و وانیویسکو (Vaneyvisskoye) شده است.


لوک اویل اعلام کرده است تا اعلام نتیجه قطعی مزایده، در مورد برنامه‌هایش هیچ اظهار نظری نخواهد کرد. براساس گزارش‌ها، این مزایده از قیمت پایه هشت میلیارد و ٥٠ میلیون روبل (١٢٢ میلیون و ٨ صد هزار دلار) آغاز می‌شود. تحلیلگران معتقدند که رقابت اصلی بین شرکت‌های لوک اویل و روسنفت خواهد بود، زیرا از یک سو، گازپروم در حال حاضر در تلاش برای بازاریابی گاز خود در روسیه است و رقیبان او گاز خود را با قیمت‌های پایین تری به فروش خواهند رساند و از سوی دیگر، این شرکت دارای پتانسیل تولید بالایی است که در صورت نیاز می‌تواند آن را به فعالیت در بیاورد.



  کد خبر : 1691
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :